.::f:e:l:e:j:t:é:s::. magazin!

.::f:e:l:e:j:t:é:s::. magazin!

Kex - Csillagok, ne ragyogjatok

2007. július 03. - Echoo

Amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen tűnt el ez a zenekar, ez az énekes, ez a hójaguár. Visszhangként cseng még ebből valami, de nincs más sorsa ennek sem... Felejtsük el!

Kex - Csillagok, ne ragyogjatok

Csillagok . Ne ragyogjatok !
Csillagok . Megvakulok.
Mellettem elsuhan az idő.
Angyalok bújnak elő.
 
Meteor a mélybe lehull.
Meseszép lány arca eltűnt.
Hangja talán csak nekem dalol.
Nem tudom, hova lett ki volt.

Csak rajzolom, hogy miről álmodom
Leírom, hogy mire gondolok
Csak rajzolom, hogy miről álmodom
Leírom, hogy mire gondolok
Lerajzolom

Karomra szállt egy apró ember
Kérdezte mit keresek itt
Nem tudtam megmondani neki
Gondoltam pedig valamit

Felhőbe bújt autón a sintér
Onnan les sunyin kifelé
A napon emberek pihenek
Melegét árassza felém

Csak rajzolom, hogy miről álmodom
Leírom, hogy mire gondolok
Csak rajzolom, hogy miről álmodom
Leírom, hogy mire gondolok
Lerajzolom
 
Nem én vagyok
Nem én vagyok
Én nem én vagyok
Hallgasson meg kérem
Nem
Nem
Nem én vagyok
Nem én vagyok

(Kex) 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása